Spotřebováno

úterý 12. dubna 2016

Ahoj všichni,

vítám vás u nového formátu, který občas naleznete u mně na blogu a to je spotřebováno. Zatím se mi tady seskupilo pár věcí o kterých vám udělám mini recenzi.


1. vůně Gucci Guilty - vůně je to skvělé jsem moc smutná, že už mi došla musím si pořídit nové balení. Pro mladé dívky a ženy je to skvělá volba lehká, svěží vůně všem můžu doporučit.


2. Deodorant dove - skvělá vůně, jen mi občas vadí když ho neprotřepete tak vám v podpaží udělá bílou drobivou pěnu, která mi docela dost vadí

3. chladivý krém na nohy od značky Balea - skvělý na léto, nohy ochladí navoní letošní rok si kupuji další balení

4. Šampon od Garnieru - no na poškozené vlasy Ano ale jinak ne, vlasy jsou sice lesklé,hebké ale je to jen chvilkový dojem 

5. Rexona - jak se říká, která tě nezradí tak to je vážně pravda, ráno nastříkám a večer ve sprše jestě cítím, skvělá volba 


PS: doufám, že se vám recenze líbila, jestli jste měli nějaké stejné výrobky, tak mi dolů do komentářů napište jak jste spokojeni vy :)

Mějte se krásně 

M.

1 komentář:

  1. Dove deodoranty mam velice ráda. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS