Lak na nehty - Trend It up

pátek 28. října 2016

Ahoj všichni,


nedávno byl na Fb stránce Dm skaut o lak na nehty značky Trend It up, když mi přišel e- mail, že jsem tenhle lak vyhrála na testování byla jsem nadšená, protože jsem okukovala tuhle značku v drogerii a nemohla se rozhodnou, co si od nich vyberu.

Baliček přišel a já přešla na testování, barvička nádherná taková až metalická. Nanesla jsem první vrstvu, poté druhou a následně třetí a čekala jsem a nic prostě žádné krytí. Byla jsem velmi zklamaná. Odlakovávat to šlo výborně byly tam třpytky.

Měla jsem Trend It Up - Holo Dimension - 020  - za mně rozhodně NE! , alespoň ne tahle barvička. Zkusím si koupit v drogerii ještě jeden lak a uvidím, jaký bude.

Máte zkušenosti s těmito laky na nehty??


S pozdravem


M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS