Šetření peněz

středa 26. října 2016

Ahoj všichni,

už delší dobu přemýšlím nad tím, že bych udělala článek na téma šetření, protože dřív jsem byla taková, že veškerou výplatu z brigád nebo peníze, co jsem měla jsem do koruny utratila a když se mi něco pokazilo nebo jsem to nutně potřebovala, tak jsem musela žadonit od rodičů, aby mi půjčili.

Jednou jsem si řekla, že to takhle nejde a založila jsem si spoření, kde každý měsíc posílám peníze. Další věc, kterou jsem udělala j, že jsem si založila deníček, kam si píšu, co jsem si koupila a za kolik. To mi vydrželo asi 3 měsíce, ale od listopadu to mám v plánu opět obnovit.

Poslední věcí je, že jsem si vzala plechovku, do které sypu veškeré drobné mince nedávno jsem ji otevřela a vysypalo se na mně 1800,- , které jsem proměnila a do druhé plechovky si hodila ty papírové peníze a stříbrňáky sbírám dál.

Myslím si , že je to celkem dobrý způsob šetření.


Chci se zeptat, jestli taky tak nějak šetříte nebo jak to máte s financemi vy. Jestli taky máte nějaké vychytávky, budu ráda za užitečné tipy od Vás.






S pozdravem


M.

2 komentáře:

  1. Dovolím se podělit o pár svých triků https://setreni.wordpress.com/2017/01/06/10-trosku-jinych-tipu-pro-velke-setreni/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si taky musím peníze někam schovávat, protože jinak je všechny utratím :-D . Nechápu, jak může mít někdo peníze volně na účtu a mít tu pevnou vůli si nic nekoupit. To já nemám :-D . Pořád u mě není spoření peněz ideální, ale snažím se, aby mi každý měsíc pár tisíc zbývalo, tak se mi ty úspory pěkně zvětšují :-) .

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS