Recenze rtěnek

sobota 12. listopadu 2016

Ahoj všichni, 


 připravila jsem si pro Vás recenze dvou rtěnek, které jsem si koupila.
Jedná se o privátní značku Rossmannu : Rival de Loop Young a rtěnku značky. 


1) Rival de Loop Young -  03 Mattness - za mně rtěnka úplně skvělá, krásně drží na rtech je krásně zmatněná, vydrží cca. 2 - 3 hodiny na rtech, což je na rtěnku vážně super, mám v plánu od téhle značky vyzkoušet i více produktů, protože rtěnka, která stoji 49,90 se vyplatí. Menší mínus,bych dala obalu, protože ten vypadá už vážně hodně lacině. 



Krásná barvička a na rtech drží jako přibitá


2) Lesk značky Shiseido  - koupila jsem si ho na notino.cz , tenhle lesk nebudu rozhodně chválit, protože mne hodně zklamal ač svou konzistenci tak svou výdrží. Když si ho dáte na rty, tak Vám začnou strašně lepit, je to velmi nepříjemný pocit, na rty se si ho dala 3x a ihned zhruba po půl hodině musela dát pryč protože jsem tu lepivou konzistenci nemohla vydržet. Další mínus pro mně je šimer, který opravdu nemám ráda a netušila jsem, že se nachází v tomhle produktu. Na to, že jsem za něj zaplatila 538 ,- mně hodně zklamal, jak byla reprezentována tahle značka.



Máte i vy nějakou velice oblíbenou rtěnku, kterou byste mi mohli doporučit??

Pěkný den

M.

1 komentář:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS