Jak zvládat školu a stres

neděle 20. listopadu 2016

Ahoj všichni,

poslední dobou si kladu otázku jak to všechno zvládám. Školu, kterou studuji prezenčně od pondělí do pátku, práci, kterou mám o víkendu, učení se, úklid,přítele, rodinu, blog a mnoho dalších.

1. Správně si rozvrhnout čas - to je nejlepší, co můžete udělat. Netravte celé odpoledne a večer u pc. Uklízejte průběžně, ať se Vám toho nenakupí. Já jsem si stáhla diář od holek z A cup of style, protože se mi moc líbí a do něho si píši vše, co za ten daný měsíc mám brigádu, praxi,úkoly do školy. Přítel má náročnou práci časově a proto si vždy do měsíčního přehledu přepíši kdy jde do práce on a kdy já a pak spolu plánujeme.
2. Najít odhodlání - to je další věc,která je důležitá,jestli máte motivaci např. To co studujete zvládnou a jestli v tom chcete pokračovat. Já moji VŠ chci dodělat, protože mne neskutečně baví a naplňuje. Občas je potřeba vypnout Fb a jít něco udělat nebo se naučit na test.
3. Stres - dříve jsem s tímhle měla problém, protože mně dokázala vystresovat i obyčejná písemečka např. z matiky apod. S nástupem na VŠ školu jsem se s tímhle trochu zžila a při mém přestupu na druhou VŠ tohle musím 100% zvládat, protože zde budou jen a jen stresové situace, takže vše musím brát v klidu a zachovat chladnou hlavu



Jak zvládáte všechno vy? Máte také nějaké rozvržení? Pochlubte se do komentářů budu ráda za vaše zkušenosti.



Pěkný den

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS