Předsevzetí

středa 25. ledna 2017

Ahoj všichni,

rok 2017 je v plném proudu, vysokoškoláci ve stresu a pracující lidé též. Dále to toho všichni " plníme" svá předsevzetí, která jsem si pro tenhle rok dali. Já osobně jsem si dala předsevzetí dvě. Snažím se je plnit, ikdyž se mi moc nechce.

1. Šetření peněz - šetřím si do své kasičky stříbrňáky a jakékoliv ostatní drobné peníze.  Ikdyž si občas řeknu co bych si za to mohla koupit, ale překonám se a hodím je tam.

2. Změna životního stylu  - jsem jaká jsem a rozhodla jsem se s tím něco dělat. Přestávám si kupovat svačiny do školy po cestě v pekárnách, obchodech a prostě všude, jen když dostanu hlad. Začala jsem si svačiny chystat sama, protože se alespoň můžu vyřádit.

Doufám že se mi má předsevzetí podaří splnit a budu vypadat trochu líp a na konci roku budu mít i nějaký větší finanční obnos.

Jaká předsevzetí jste si dali Vy? :)

Napište mi dole do komentářů jestli se Vám je daří plnit


Pěkný den

M.

1 komentář:

  1. ciao sono tua follower, se ti va passa da me.
    http://recensioni-mamycapfini.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS