Oblíbenci za měsíc září

neděle 2. října 2016

Ahoj všichni,

září uběhlo jako voda a já se konečně dostala do rytmu, ve které zase stíhám. Přicházím sem s novou rubrikou MĚSÍČNÍCH OBLÍBENCŮ a doufám, že se Vám budou líbit.



1. Vůně měsíce - 
Začíná podzim a s tím se pojí i má velmi oblíbená vůně " Guerlain La Petite Robe " , která je taková těžší a krásně se k tomu podzimu hodí.

2.  Recept měsíce -
 Musím se přiznat, že jsem si velmi oblíbila celozrnné mrkvové  muffiny, které teď peču pořád. Pokud byste chtěli recept, napište do komentářů.


3. Cíle do dalších měsíce :
 Chtěla bych začít žít zdravým životním stylem tzv. chodit ven, jíst zdravě, zhubnout něco.

4. Píseň měsíce:
Jednoznačně Sofie

https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU

5. Produkt : 

Řasenka Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush

Za cenu 60, - naprosto skvělá



Dotaz : Napište mi, co bylo vaši motivaci zhubnout a začít žít zdravým životním stylem a kolik jste zhubly kg. A taky, kdy nastal ten moment, že jste si řekli a teď s tím začnu něco dělat


Pěkný den

Vaše

M.

4 komentáře:

  1. Tu pisníčku mám taky hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) máš fajn a všestranný blog. Některé tvé recenze pro mě byly velice užitečné. Budu ráda, když i ty koukneš na můj blog, jen se nedívej do kategorie "Mňam, jídlo" , protože tam jsou vyfocené snídaně a článek o nich :-D :-D www.ninaklenovits.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenky miss sporty mám také moc ráda, já používám většinou Studio lash Dark Lasher a teď tu novou 100% rock, já nejvíc hubla po porodu, ale ne že bych hubla ale spíš cvičila a to šlo ruku v ruce, a proč? chtěla jsem být pevná, hodně mi pomohlo cvičení přes xbox360 a podle Jillian Michaels

    OdpovědětVymazat
  4. Miss sporty řasenky jsou za tu cenu vždycky nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS