Trendy roku 2016

čtvrtek 26. ledna 2017

Ahoj všichni,


Rok 2017 skončil, tak jsem se s Vámi chtěla podělit o "TRENDY", které šly vlastně vidět skoro na každém z nás.

1. Bralette - bezkošíčková podprsenka, která udělá pohodlý a ozvláštní každý outfit. Je moc pěkná, ale jak jsem ji viděla skoro na každém, tak mně přestala bavit.
2. Semiš - tak ten v letošním roce letěl velmi na sukních, tričkách, topech, mikinách prostě všem. Má velice příjemný materiál. Semiš jsem si velmi oblíbila a v Primarku jsem ulovila prostě nádherné semišové triko pouze za 3 eura.

3. Choker - obojkový náhrdelník,který je naprosto příšerný, stačí jen vodítko a můžete chodit po čtyřech. Ženy si chokery dělají snad ze všeho šňůrek, mašlí apod.

4.Bomber  - tenhle trend se mi velmi libí, bundičky připomínající "šustky" styl 90. léta je ale super, protože bundy jsou nádherně ozvláštěny různými nášivkami,doplňky, zipy.

5. Veganství - tak tohle mne teda překvapilo dost, skoro každé druhé video na youtube je "co jsem dnes jedla VEGAN", ano nikomu tenhle životní styl neberu, ale nechápu, že celý život jste vychovávání v tomhle a najednou zničeho nic jsou všichni Vegani.


Co Vám se za trendy líbily a co naopak ne :)

Mějte se krásně 

M.

3 komentáře:

  1. Obojkovy nahrdelnik sa uz kedysi davno nosil. Vsetko sa stale vracia.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    ráda bych Vám touto cestou nabídla spolupráci s naším e-shopem Manzara Fashion.(www.manzara.cz)

    Hledáme blogerky, které by zmínili naše produkty formou klíčových slov ve svých článcích. Článek nemusí být přímo o módě, jde jen o vložení námi daných 2-3 klíčových slov a pár fotek z našich stránek do Vašeho článku. Za článek si u nás můžete vybrat zboží v cenové kategorii cca 800 Kč.
    Při dlouhodobější spolupráci nevylučujeme i peněžní odměnu.
    Pokud byste naši nabídku přijala, byla bych velmi ráda.
    Těším se na Vaši odpověď.

    S pozdravem

    Magdaléna

    za Manzara.cz

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS