Vosky Yankee Candle

sobota 3. září 2016

Ahoj všichni,

jako milovník svíček a pálení různých vosků jsem se rozhodla, že si objednám vosky od YC. Měla jsem obavy, jestli to bude vonět jako svíčky, které jsem zkoušela vonět v obchodech. Objednávala jsem z Parfums.cz, kde měli vosky buď za 39,- nebo za 59,- a mám vůně Vanilla Cupcake a Lavender a to jsou neskutečné vůně. Stačí kousíček rozdrobit a máte provoněný celý dům. Můžu Vám vosky jen doporučit, pokud nevíte zda investovat do drahé svíčky, tak objednejte vosk a pak případně velkou svíčku, jako to nejspíše udělám i já.







Mějte se krásně.


S pozdravem


M.

2 komentáře:

  1. Taky kupuji vosky, ty svíčky jsou nádherné, ale šíleně drahé :( www.deniktricitky.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tyhle svíčky, ale ty ceny jsou fakt šílený

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS