Objev měsíce června - Avokádo

pondělí 6. června 2016

Ahoj všichni,

před časem jsem si říkala co všichni maji s avokádem. A teď jsem mu podlehla i já. Pořád jsem našim říkala ať mi ho koupí až budou v obchodě a dočkala jsem se. Týden jsem ho nechala dozrát a teď jsem ho otevřela.


Namazala jsem si na bulku sýr, dala jsem šunku a tvrdý sýr, plátky avokáda a rajčete a osolila a opepřila, pocitronovala a naprostá závislost.


Jaké máte zkušenosti vy s avokádem? Dáváte ho třeba i do smoothie?



S pozdravem

M.

3 komentáře:

  1. Přijeď k nám a budeš mít avokáda na jakýkoliv způsob...doporučuju avokádo, slanina, rajče a slaát avokádový BLT :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přijeď k nám a budeš mít avokáda na jakýkoliv způsob...doporučuju avokádo, slanina, rajče a slaát avokádový BLT :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ešte avokádu neprišla na chuť. Každý ho chváli všeliake recepty hádžu ale mňa tak neohúril žeby som ho musela mať. A k tomu tá cena u nás je hrozná.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS