Top 8 laků na nehty

čtvrtek 7. července 2016

Ahoj všichni,

po delší době je tady další video s mýma top 8 laky na nehty. Laky jsou to pestré mají krásně barvy a výdrž což je super. Cenově jsou v rozmezí od 29 do 150,-.




1.  Astor fashion studio - 279 Red Pepper -  60,-

 + výdrž 5 dní
 + stačí jedna vrstva skvělé krytí





2. Kiko Milano - 362 - 7 eur

+ výdrž 7 dní
+ stačí jedna vrstva

- dostupnost neprodává se v ČR


3. Astor Studio fashion - 203 My pink lady - 60kč

+ výdrž 4-5 dni
+ cena

- celkem se loupe


4. Sally Hansen  - 405 Coral Reef - 60,-

+ cena
+výdrž týden
+ barva

- dostupnost ne v každé drogerii jsou



5. Sally Hansen  - 490 First Blush - 60,-

+ cena
+ krytí

- dostupnost



6. Rimmel - Rita Oxax  - 408 Peachella - 80,-

+cena

- krytí málo kryje až tak na 2 - 3 vrstvu
- výdrž 2 dny

7. Miss Sporty - 5039 - 40,-

+ cena
+kvalita
+ krytí
+ výdrž týden


8. Essence - 40 play with my mint  - 30,-

+cena
+ nádherná letní barva
- výdrž max. 2 dny
- krytí tak 3 vrstvy


A jaké jsou vaše oblíbené letní laky na nehty? Budu ráda když mi zanecháte komentář s vašimi laky :)



S pozdravem

M.

3 komentáře:

  1. Já jsem si na léto oblíbila laky od Miss Sporty :) Mají krásné mint barvy a ty já můžu :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nehty moc nelakuji protože mě odrazuje že všechny laky většinou vydrží do max jednoho týdne. Celkově jsem ale vždy byla nejvíce spokojena s laky od Rimmel 60sec.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj našla som pozvánku na tvoj blog na blogerky.cz (príď na návštevu na moj blog testujemekozmetiku.blogspot.sk . Veľmi pekný článok, ja mám rada laky od Rimmelu tie 60 sekúnd a ešte aj tie od Miss Sporty. Teraz plánujem skúsiť Sally Hansen tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS