Moje oblíbené obchody

středa 9. března 2016

Ahoj,  

chtěla jsem se s Vámi podělit, jaké mám ráda obchody, kde ráda nakupuji. Nečekejte nějaké drahé obchody. Jsem studentka a tak si nemůžu dovolit drahé obchody, ale i tak si myslím že dají sehnat i levnější věci.


Obchody:


  • Primark - navštěvuji ho 1x - 3x do roka, vždy tam nechám spoustu peněz ale i tak na tu jednu sezónu se to vyplatí 
  • Zara - v Zaře kupuji většinou kabáty, protože tam maji opravdu nádherné
  • Lidl - tak Lidl poslední dobou opravdu jede za málo peněz spousta parády
  • Takko - v Takku věšinou nakupuji kalhoty, protože jsou velmi kvalitní a dlouho vydrží a za 600  no nádhera
  • Mango - v Mangu nakupuji kabelky, které svoji kvalitou jsou nejlepší jaké jsem kdy měla, klidně se podívejte na stránky a sami uvidíte, že za ty peníze jsou nádherné


Tak tohle by bylo pár oblíbených obchodů, určitě je jich více,ale tohle jsou ty nejlepší



S pozdravem 

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS