Moje první spolupráce - Jordi´s

pondělí 21. března 2016

Ahoj všichni,

zaprvé se musím omluvit, že nevyšlo slibované video, ale internet nějak nespolupracoval.

Dostala jsem spolupráci s firmou Jordi´s, která vyrábí tu nejluxusnější čokoládu všech dob. Chuť, obal, nápad vše originální a žádné kopírovaní. Dostala jsem ke spolupráci 3 produkty, které jsem měla tu čest ochutnat, bylo mně škoda je i jíst jaké měly nádherné obaly a jak vypadaly.

Tady jsou všechny 3 produkty, které mně byly zaslány.



1) Jsem dostala vlašské ořechy v čokoládě se solí. Tahle kombinace se mi dříve zdála poněkud zvláštní, ale již jsem měla možnost ochutnat čokoládový cupcake se slaným karamelem nebo karamelový dort se slaným karamelem a bylo to vynikající, Taková dobrá chuť slaného a sladkého vše v jednom.
Tyhle oříšky se musím přiznat jsem snědla na posezení, byly vynikající



Další co jsem měla možnost ochutnat, byl lískooříškový krém, který se skládá s lískových ořechů,kakaových bobů a třtinového cukru. Tohle je vážně lepší než celá Nutella, kde se nachází strašně moc cukru a ořechy skoro nikdy. Tenhle krém chutnal o oříšcích a kakau. Teď to bude moje nejoblíbenější jídlo.


A jako poslední jsem dostala čokoládu s kakaovými bobi. Ta chuť té čokolády ne nějaké šunty z obchodů pravá čokoláda, která mi moc chutnala.


Jsem velmi ráda, že mi firma poskytla ochutnávku jejich potravin, moc si toho od nich cením a patří jim velký dík


S pozdravem

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS