Moje sbírka makeupů

pátek 20. května 2016

Ahoj všichni,

přemýšlela jsem, jakou sbírku vám udělám a pro dnešek o bude sbírka makeupů, jestli se Vám bude článek líbit, tak můžu udělat další sbírku buď mých voňavek, řasenek krémů apod.

Tak a jdeme nato :)


1. Makeup Kiko Milano - v zimním období ideální, pleť nevysušuje, hezky hydratuje. Cena kolem 13 eur což je cca. 350 kč., obal krásný, hezky se roztírá, krásně kryje. Pěji na něho jenom samou chválu. Mám ho v odstínu 102 Light Rose



2. Makeup Dermacol Caviar Long Say - používám celoročně, krásně se roztírá, nedělá mapy, pleť hydratuje. Cena se rovná poměr,kvalita. Koupila sem ho v akci asi za 240,- . Líbí se mi, jak má v sobě i korektor. Jedna nevýhoda je, že má velmi nepraktické balení se špachtličkou. Jinak éž doporučuji, je mnohem více dostupný než Kiko :) Mám odstín 2 - Fair.


3. Makeup L´oreal Paris - Infallible 24 h. - Tak z tohohle makeupu jsem byla napřed velice nadšená, ale poté se na mně začal lesknout,lepit a byl tmavý jako by žlukl nebo nevím. Kupovala jsem ho v akci v DM, kdy se dostávaly ty poukázky místo 500,- stál 250,- ale nevím no kryl krásně, ale potom mi začal dělat děsnou masku a vůbec se mi na sobě nelíbil, ještě jsem si ho schovala a uvidím zda-li ho začnu používat. Krytí bylo perfektní, ale teď jsem ho dlouho nepoužila. Mám ho v odstínu 140 Beige Doré.


4. Makeup - Revlon colorstay. Tohle je poslední dobou moje každodenní nezbytnost. Makeup nádherně kryje, sjednotí pleť, nedělá masku, výdrž má opravdu dlouhou. Má tekutější konzistenci ale to je lepší, že nemusím to do té pleti tak dřít :)..  Psala jsem o něm i samostatný článek, ale musím říct, že jsem hodně ráda investovala do tohoto produktu. Cena kolem 350,- já ho ulovila za 300,- . Mám ho v odstínu 150 Buff.



Doufám, že jsem Vás alespoň trochu inspirovala a do komentářů mi zase můžete napsat Vaše tipy, co rády používáte za makeupy.


S pozdravem

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS