Spolupráce

neděle 15. května 2016

Ahoj všichni,


chtěla bych se s Vámi podělit o mé zážitky o spolupráce. Psala jsem pár firmám, jestli by mi nezaslali 1-2 produkty na vyzkoušení, recenzi, že bych o nich napsala článek. Musím říct, že mně tohle celkem zklamalo. Od každé firmy mi přišel e-mail někdy slušný jindy ne, že mají již hodně blogerek nebo že zatím nemají zájem, že se mám ozvat později. To byla ta slušná reakce. Dale byla reakce, že co je otravuji, že jsem nic nedokázala a že v tom nemám ani pokračovat, že stejně ničeho nedocílím, protože nemám čtenáře, což mě celkem pobavilo, já jsem od nich nechtěla nějaké veledary mobily, notebooky apod. A posledním druhem byly firmy, které se raději ani neodvážily poděkovat, což mi přijde celkem i neslušné. Buď mohly slušně i neslušně napsat, že nemají názor.





Celkem mě mrzí, že oslovuji jen blogerky a youuberky, které maji strašně moc odběratelů, což je myslím si že i škoda. Nemůžu říct, že mě to naštvalo, ale spíše zamrzelo, protože tak člověk ztratí chuť i k tomu něco dělat.

Máte s tím některá z Vás zkušenosti? Můžete se podělit do komentářů, co si o tom myslíte a jestli se Vám to také stalo.




S pozdravem

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS